דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלון בלגי 

מאת    [ 09/09/2009 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 6645 פעמים ]

כאשר אנו באים לעצב את הבית, יש לנו דברים שונים לבחור ולבדוק. בין היתר, עלינו להחליט אלו דלתות להתקין, באיזה צבע לצבוע את הבית, האם לעשות לבית חיפוי חיצוני כזה או אחר, כיצד לתכנן את מיקום החדרים בבית ועוד. אחת השאלות אותן נצטרך לשאול את עצמנו היא, איזה סוג חלונות נרצה להתקין בבית, על מנת שייראה יפה.


אופציה טובה לעיצוב הבית בכל הקשור לחלונות, הוא חלון בלגי. חלון בלגי השתרש בחברה הישראלית כחלון רשמי כך אפשר לומר. רוב הבתים כיום מעוצבים על ידי חלון בלגי, חלון באלומיניום והשאלה היחידה היא, מה יהיה העיצוב של אותו חלון. האם יהיה זה עיצוב של חלון הזזה או עיצוב של חלון שנפתח על ציר.


ישנם לא מעט עיצובים לחלון בלגי. כל אחד מהם עונה לצרכים שונים של הבית או המשרד. למשל, אפשר למצוא חלון בלגי במערכת הזזה. מדובר על חלונות שנפתחות במסילות. ישנן חלונות הזזה מלאים, קרי, החלונות נפתחים לגמרי (למשל הזזה לכיס), וישנם חלונות הזזה לחצי, קרי בכל מצב חצי מהחלון יהיה סגור. עיצוב אחר של חלון בלגי, הוא חלון עם פתיחת ציר, קרי חלון שנפתח על ציר. במקרה הזה, תיתכן פתיחה מלאה. כאן אפשרי שיהיה זה חלון שלם או חצי חלון. תלוי בגודל החלון.


חלון אחר בעיצוב ברזל או אלומיניום בלגי, חלון פתיחת קיפ. כאן מתחלק העיצוב לשניים. פתיחת קיפ, פתיחה אנכית של החלון או פתיחת דריי קיפ, פתיחה אנכית ופתיחה מהצד, במילים אחרות, פתיחה משולבת של החלון.  


לכל עיצוב שכזה יש תתי עיצובים, למשל, פתיחות משנה של החלון, כך שיהיה אפשרי לפתוח רק חלק ממנו בכל שלב. כמו כן, ישנם עיצובים של המבנה עצמו, למשל, חלון בעיצוב קשת או חלון בעיצוב ריבוע וכן הלאה. בנוסף אפשר לקבוע האם מדובר בפתיחת קבע או בפתיחה חלקית.


בחירת עיצוב החלונות מתבצעת על פי גודל החדר, הנוף שניבט ממנו, מה משרת החדר (במקרה של חדר שירותים, נהוג לא פעם להתקין חלון דריי קיפ או חלון על ציר), מי מתגורר בחדר (חלון בחדר ילדים ייראה אחרת מחלון בחדר מבוגרים). במילים אחרות, עיצוב חלונות איננו דבר כה פשוט כפי שזה נראה, אך האופציות שיש לכל אחד ואחת, הן רבות. כל מה שצריך לעשות הוא לפתוח חלון, רצוי בלגי, ולהחליט איזה חלון להתקין בחדר או במשרד .

המאמר מוגש מטעם מדריך אלומיניום הגדול בישראל, בתוכו ניתן למצוא אינדקס חברות אלומיניום, מאמרים נוספים בתחום וחדשות בתחום האלומיניום.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב